Monday, July 21, 2008

Kembali di UMT

Bismillahirahmanirahim...
Setinggi kesyukuran ku panjat kan kepada MU ya ALLAH, aku slmt smpai ke umt setelah menempuh perjalanan yang memenatkan dalam bas pagi tadi..
Pening2 still xhilang lagi...
pegi kelas tadi, takut2 sbb tak tgk slide lagi nak present harini, takkan nak main redah je bace slide...
pastu time kelas ekofisiologi marine(yg kene present tu), 4 group je smpat present, huhu, alhamdulillah YA ALLAH, at least ade skit mse untuk aku buat prepreparation..

kedudukan aku sebagai seorng pelajar umt tahun akir(2008/2009), mmbuatkan aku amat bz dhn kerja projek tahun akhir walaupun bru je mule sem ni..
aku ingat nak kaji tentang cold anaesthesia on fish..jenis ikan ape nak buat belum bincang lagi dgn supervisor, insyaAllah esok luse dpt jmpe die...supervisor selalu sibuk jadi susah untuk aku bincang banyak2 ngan die...

hmm...sbnrnye byk lagi rahsia hati yang nak ditulis disini insyaAllah pda post yang seterusnye mungkin...

No comments: