Tuesday, October 28, 2008

balik umahh!!!

bismillahirahmanirahim...

di sebalik tenangnya hati
terselit juga gundahnya perasaan
hanya yg maha mengetahui yg dapat merasai
bagaimana harus aku luahkan
bagaimana harus aku bicarakan...................


lame dah rase xmengupdate blog usang nih..
huhu..
rase nye byk yg nak diperkatakan kat sini tp xtertulis lagi..
xpela ikha nak tulis yg seronok2 n menggembirakan dulu..

haritu ikha balik rumah kejap =)
seronok sgt sbb kat rumah dpt wat byk bende...n dpt makan sedap2..
hehe, mama masak nasi ayam, pengat pisang, ikan siakap masak cabai..kehkeh..sedap...
tq mama cyg sgt..
tp time tu musim demam anak2 buah ikha...cian....adam n comei demam...
ikha takut jgk sbb ikha ni imune x cukup kuat, sllu bjangkit klu diorng ni demam..
tp alhamdulillah kali ni ikha sihat, x dpt jgkitan tu walau tido same2 ngn comei, hehe...
nak kate mmg ikha suke balik rumah...
bile ikha balik, papa sllu bawak kuar jln2...cyg papa =)
haritu pegi shah alam umah zoi, kenduri umah mak teh, jaya jusco n mahkota parade..makan nando's kat MP, n Jonny's kat JJ..

alhamdulillah ya ALLAH, Kau kurniakan aku kasih syg dri mereka..
aku bersyukur sgt ya Allah..dilahirkan sebagai aku...
aku syg padaMU..n syg sgt family ikha...
n hari last tu ikha g shah alam kenduri auntie alan..
kat knduri tu, muashim n mak long pun datang...yg gembiranya dptla ikha jumpe sepupu2 kesayangan ikha..na, siti nonoi, n yah...hehe...
haritu bile dah jumpe nak la tgkp gambr sma2 tp cari2 xda port yg sesuai..
sbb dewan tu penuh orng malula kan...
last2 jumpe port menarik..kat tandas..hehe
seronok byk ngat gambq amek...



No comments: