Tuesday, July 7, 2009

Kuatkan aku....

Oh Tuhan kuatkan aku
Untuk lalui jalan hidup ini
Yang ku inginkan selalu ada dalam ridhoMu

Berikanlah petunjukMu
Agar diriku tak tersesat
Untuk menuju surga yang telah Kau janjikan

Ampunkan diriku jika
Selama ini hanyalah berbuat dosa
Tak sanggup diriku bila
Di akhir hidupku menanggung siksaMu

Aku hambamu yang lemah, tak sempurna
Berlutut sujud dihadapMu
Kuatkan Aku - Vagetoz -download
" Ya Allah, janganlah KAU uji aku dengan sesuatu yang tak mampu aku tempuhi, dan andainya KAU berikan aku ujian, maka kepilkan bersama ujian itu kekuatan untuk ku tempuhinya"


3 comments:

ainShahajar said...

uh.. syahdu2..

idup kat dunia ni mmg tak lepas dari ujiannya.. tp itu tandanya Dia ingat kat kita kan..

ikha ade prob ke.. selesaikan one by one k?

ahkilaz said...

uhu,thanks ain..
ikha cume terase bahang wat master ni..tgh mengumpul kekuatan y xckup g ..hehe..insyaAllah blh..
jadi x wat master kat ganu nih?

AidaN aMoy eTuc said...

huhu..
kuat nyer..
meh cik aidan doa kan skali nie..